SKULLE INTE TRO DET VA

Kläder: Slitna jeansshorts, t-shirt från WEEKDAY, hatt från H&M och glatiators.
Till det: Mintgröna naglar, Beyond Retro-bag, berlockhalsband och läderarmband.
Hår: Självtorkat med saltvattenfriss. Jäkligt solblekt i hårbotten också.
Gör: Slåss med barn på Skansen om vem som ska få klappa geten och kattungarna.
Äter: Smält Twister som rinner över fingrarna och jordgubbar. Pissljumen folköl på det.

Nej men istället så har mannen i mitt liv tvingat ut mig på promenad i "den varma vårsolen" (= slask och is-promenad) men det blev bara ett varv runt området på exakt 1087 steg eftersom att jag gnällde för mycket. Inte ens hot och mutor om att få ett paket cigg hjälpte. Vill han att jag ska dö eller? Ingen vettigt funtad människa lämnar huset när det är så här halt ute. Ska ta en dusch istället och fortsätta raka benen. Orkade bara göra ett och ett halvt igår men känner att det det blev lite ojämt med vikt och balans så borde verkligen ta tag i det där.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback