VAD TYCKER NI?

Jag har ångest och jag behöver er hjälp. Jag har nämligen kommit till ett stadium så jag inte har någon aning om vad jag vill göra med den här bloggen. Har ändå haft den i 4 år som en bla bla-blogg men börjar funta på om jag ska dra den åt något speciellt håll. Typ mer smink och shizl/livsstil/musik/ordbajs/videobloggar/allt. Vill bestämma mig för något så jag vet vad jag ska lägga ner energi på för just nu har jag ingen aning så då blir det jäkligt tomt om updates = tråkigt att läsa = inga kommentarer = en sad Emma. Ingen svår ekvatuon det där.



Postat av: Anonym

Smink, ordbajs och videobloggar!

2011-03-10 23:43:26
Postat av: olivia

ordbajset från din sida är det bästa med bloggen tycker jag. och listorna du brukar göra. typ dagens humör lalalal, du vet den grejen. rooooligt

2011-03-11 09:16:55
http://oliviabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

ordbajs, smink, coola bilder, din klädstil. modellstuff också bruden !

2011-03-11 10:37:00
Postat av: Anonym

KLÄDER! DU HAR SÅ JÄVLA BRA STIL! ta kort på det du har på dig och säg vaqrt du har köpt dom.. aslätt!!

2011-03-15 22:37:03
Postat av: Anonym

kläder! du har sån jävla bra stil!! ta kort på vad du har på dig och berätta var du har köpt det! aslätt juuu!!

2011-03-15 22:38:08

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback