heldag med min motherfucker

jag blir så jäkla peppad av att vara med natta. hon är verkligen en feel-good människa rakt igenom. fler sånna tack! natta kom över till mej runt 1 tiden, och vi pratade igenom lite händelser, och efter att jag hade ätit gick vi it på en promis i två timmar. stackarn har fått något mag-virus från när hon var i thailand, så hon lever på soppa och buljong. men vi kom iallafall fram till massa najsiga sommarplaner:

  • england
  • kungsängen och bryggan
  • öland 21/7

och jag längtar inte lite heller! vette faen vad ja ska hitta på ikväll. ska iallfall tanka ner massvis med ny musik till ipoden, för ellis ska ha med sin ipod högtalare till lövsta på lördag.

to be continued, i guessssss...





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback