middleage kom etta!

och denhär natten sov man i 5 underbara timmar, efter som att jag och sandra kom hem mellan halv 2 -2 inatt. men fan vad kul det var på fryshuset! middleage vann, och är vidare i emergenza finalen. det var förövrigt bara allmänt kul igår. skitskön stämning och jag och sandra var på top.
... något som jag däremot inte var idag. jag somnade nästan på matten, och har inte fått något alls gjort på mina lektioner idag. men som tur var slutade vi 1, och sen gick jag hem till kourosh och skrev klart min svenska uppsats, och sen sov jag någon timma. det var såååå skönt ska ni veta. sen när vi skulle förbi willys så smet hans katt ut, (hon är innekatt) så vi fick jaga in henne i en halvtimma, när det var kallt och regnade. mindre kul.

men imorrn är det helg!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback