I crave for black leather and latex


Dagens låt: Coheed and cambria - Everything evil 

Det finns verkligen ingenting som går upp emot att åka till Stockholms Bergianska Trädgård och kolla på fula blommor när det regnar, blåser och är allmänt kallt då man är iklädd skinnjacka och bär på en underbar förkylning. Ni ska bara veta hur härligt det var att traska omkring och lyssna på någon buttermutta som pratar på om ståndare och pistiller i någon random blomma!

Efteråt åkte jag och hämtade ut pengar, och gick på hängseljakt. Jag lyckades nämligen förstöra Sandras på The Wave i våras. Hittade jag några hängslen? Icke sa Nicke! Det blidde ett par döskalle-örhängen och ett nit-armand, inte alls helt olikt dethär från cocoo. Dock för endast 29 kronor på Rock Zone. Taget!
Sen träffade jag Ellis och Sandra och Lunchade på Cafe Bellman på Sergelgatan, där jag prao'ade i vintras.

Sen fick Tom äran att hämta mig från Barkarby, och vi åkte förbi Adam en snabbis innan vi åkte hem till Tom och var barnvakt åt hans lillebror Bill. Vi var hyper-coola och såg på Djungel George 2. Men bara för att världen älskar mig så mycket, så fick jag en underbar mensverk -slash- något annat gulligt och var tvungen att åka hem.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback