This is how we like to do this in the murder scene


Bild: Snodd från Toms playahead. Han är till höger om någon undrar.

Första skoldagen denhär veckan. Ush, så deprimerad jag blir! Men vi var bara i skolan i en halvtimma och fick schemat och lite andra papper. Ååh så trevligt att jag går till halv 5 två dagar, och slutar som tidigast klockan 3 typ. Någon annan som fick ett lika äckligt schema? Vi kan hata det tillsammans i sånna fall. Ja, låt oss!

Och imorrn så ska jag åka med min älskade Matte-no klass till någon park/museum och kolla på växter. Hejja! Men jag funderar på att smita iväg och smygshoppa lite eller parkera mig på något cafe och pimpla lattes. Det låter i alla fall grymt mycket mer lockande än att kolla på just... blommor.



Postat av: vicx

vårat suger lika hårt.. fattar inte hur lärarna orkar plåga oss såhär..!

2007-08-27 21:46:20

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback