Yes you please, so I'm on my knees, dear


Gammal bild, från när jag bögade mig med kameran på Öland. Älskar hårfärgen!!!

Shame on me! Nu har jag inte bloggat på evigeter igen. Ja, den har man aldrig hört förut...?
Skolan drog ju som bekant igång igår. Jag fick ångest och sellskräck (stavas det med c elles s?) bara av att beträda skolgården. Nej, jag ville verklitgen inte att lovet skulle ta slut. Men som tur var var det bara upprop i aolan, och sen ett kort samtal i klassen. Jag har ju precis bytt klass, till 9E. Matte-no. Ååh,  denna stolthet! Hahah.
Nej men det är en gullig klass, kära Matte-no. Plus att en av mina 2 fuckers, Sandra går där. Och Ellis, Hanna, Kourosh och Hjalle. Och jag får sånna underbara blickar från de övriga tjejerna i klassen. Om ni läser dethär:
Puwss på er! Ääällzkar er asso. Alltiid vi, brudar! <3.


Men dagarna fram tills nu har spenderats med Tom ♥. Jag har ett litet bekännande för er, kära bloggläsare. Jag är kär. Så snuskigt kär! Jag är galen i karln. Skulle kunna skriva 18 A4an om hur mycket jag tycker om honom och om allt gulligt han gör, men jag nöjjer mig med att berätta om att han brukar ligga i timmar tillsammans med mig i hans säng, och berätta om hur underbar jag är, och om hur mycket han tycker om mig. Gah! Bäst för er att ni också tycker om honom ;)

Ps: Detta inlägg skrevs inte i ett helt nyktert tillstånd.



Postat av: Bella

Det stavas med c :) Men cellskräk är ju när man har skräk för små utrymen och det är väll knappast björkeby?
Btw har dom byt namn på klassrna till bokstäver bakom siffran?

2007-08-26 12:18:33
http://diweq.blogg.se
Postat av: Anonym

är du 92:a ???

2007-08-26 13:08:39
Postat av: Emma

Bella: tackar ;) nej men det är veeeeerkligen inte skönt att vara tillbaka om du förstår vad jag menar?
Yes, det har dom.
Anonym: Jajamensan

2007-08-26 13:21:34
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback