Alexisonfire - Rough hands

paket

Och som jag förutspått så sög det dase att sova själv utan Tom. Men jag vaknade tidigt och gick upp och åt gröt med familjen. Sen vid halv 12 så mötte jag upp skåningarna för att åka in till stan. Vi gick omkring där och jag visade dom massa ställen att spana in under mellandagsreorna. Sen så åt vi lunch på Bellmans, som jag också hade förutspått.

Vad tycker ni försästen om mitt paket på bilden? Jag har slagit in alla mina paket med det pappret som förövrigt bara kostar en tia på Eden på Drottninggatan. Själv så tycker jag att det är så jäkla tufft. Lite anti-jul, men det är jag med för tillfället. Ingen snö, nada julstämning och ingen Tom att krama sönder. Livet suger lite smått just nu.

Ikväll så ska jag träffa Natta och Daniella, och så ska dom få sina paket av mig. Fast vad vi hittar på sen har jag ingen aning om. Jag är på grovt festhumör. Undrar om Skälby delar den känslan med mig.



Postat av: Urvut

Delar det definitivt. Men ni är för gangster för mig ändå.

2007-12-23 17:05:20
Postat av: Emma

Uruvut: Ja vi är på tok för hardcore för dig, men det gör inget för vi tycker om dig ändå :)

2007-12-24 09:13:10
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback