Don't be scared, it's a nice song.

hej

Om någon undrar över bilden, så ville jag bara visa att jag har klippt mig...

Okej, hur ska man summera domhär dagrna? Tom har kommit hem från Småland och jag har bott hos honom. Dom har förövrigt köpt en snorsöt kattunge som heter Isa som jag har utnämnt till min nya bästis. Jag har blivit pinsamt dålig på Guitar Hero så Tom har tvingat mig att öva i flera timmar under bombhot.

Min julklapp från Tom ska förövrigt bli en heldag i stan med fika i kaknästornet, middag, bio och en överraskning hemma. Så jag måste leka tönt och börja leta redan nu efter något att ha på mig.

Och på tal om att hitta något att ha på mig så var jag i Kista igår för att köpa en present till min lillebror, och hittade en svart nyårsklänning till ikväll. Så det blir den, guldpumps och massa guldsmycken. Very bling-bling. Så nu har alla modebloggare där ute som läser det här fått sin dagliga dos av onödigt klädsnack.

Det här blev ett jävligt segt och onödigt inlägg. Förlåt. Jag får väll återkomma när jag inte är lika tråkig.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback