Sweet miss Blue, how do you do?



Denhär kvällen har varit, trots mina förväntingar, great bananas! Mina barndoms kompisar, Becky och Christine (stvavning?) kom och hälsade på från Malmö. Och eftersom att jag är kär i skånska så var bara dialekten mysig. Dessutom så är det lite skitsamma att vi inte har träffats sen vi var 10 år, för efter några xider så är det precis som förut. Ja, nu är det fritt fram för alla att hacka på mig om dubbelmoral och annat trevligt som nämts i min Fjortis Guide. Bring it on.

Hur som helst så kom vi fram till att jag ska ta med dom in till stan imorrn och visa dom lite affärer att satsa på inför mellandags-reorna. Och så ska jag lära dom lite fler 08-uttryck i utbyte mot lite skånska.

Jag har dessutom kommigt fram till att  det inte är så smart att blogga i halvlulligt tillstånd så vi slutar här helt enkelt.
Ha en fortsatt trevlig kväll på er!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback