You tell the fucking punchline before you've told the joke


Bild: Cory Kennedy.

Och så var var mina älskade skoldagar igång igen. Som jag har längtat. Eller inte.

Dagen började med att jag fick gå omkring i några klasser för att rösta fram årets skoltyck på skoltröjorna. Det lutar mot ett KSSS wanna-be tryck. Inte så kul. Och på byxornas rumpa så kommer det stå BJÖRKEBY. Det är inte heller så kul. Märks det att det går lite för mycket fjortisar på min skola?

Och så hade vi ett trevligt litet Lucia-rep där man gång på gång kan fastställa att vi suger onödigt mycket. Men det gör inget. Jag tror vi har kul ändå. Ska bli intresant att se hur det låter på torsdag.

Jag smet lite tidigare från spanskan för att åka på ett möte på Träffen med Denice. Vi ka vara med i RTR, Rock Tv Radio. Vi ska hur om hest sätta ihop en dokumentärfilm om småband i Järfälla. Vårt jobb ska bli att vidoeblogga, blogga på hemsidan, skriva i lokaltidningen och att sälja in oss hos tv-bolagen. Jag är grymt taggad!

Och jag är sjukt taggad inför The Black Crusade imorrn! Men nu så ska jag fortsätta på min tjockis mozarellapizza. Sen så har jag ett so-prov att plugga till, pus en diktanalys att göra och lucialåtar att nöta in.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback