craving for love in a lapdance

på första klubbenBild från en av klubbarna vi var på. Älska min porrblick! Var kvällen till ära klädd i metalickklänningen och guldpumpsen. Matchade det så fint med metalickögonskugga och en metalickväska. Jag var såå shiny.

Åhhh, jag hade skrivit ett oerhört långt och intresant inlägg om absolut ingenting, men så lyckades jag radera det. Irriterande?! Sí, sí...

Anywhooo, så har jag inte gjort något intresant idag. Bara tagit en långdusch och fotat mina nya lovers. Mina shoppingfynd, det vill säga.

Men nu så ska jag fixa iordning mig och leka lite socialt aktiv. Undrar om någon känner för att offra sig och vara med mig...
Ha det!


Dagens låt: Panic! at the disco - But its better if you do.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback