något är riktigt, riktigt fel med mig.

Okej, något är fel, riktigt fel med mig! Jag har inte sovit en ends sekund denhär natten. Vid halv 5 fick jagt nog, dammade av mina träningskläder och gick ut på en långpromenad slash joggingrunda. Och med iPoden som trovärdigt sällskap knatade jag runt hela veddesta spåret, fram och till baka till Viksjö, och ett varv runt golfbanan. Passade på att smsa sandra:

"Hoppas jag inte väcker dig nu. Tänkte bara medela att jag har fått damp. Är ute och går och har gjort det sen halv 5 i morse. Kunde inte sova (a). Funderar på att söka hjälp. Aja, ha det så bra och hälsa dom andra. Puss <3."

.. och fick svaret:

"Va?! Har det hänt något? :S Jag ringer dig snart! Puss <33"

Hahah, jo jag vet faktiskt inte vem som är mest förvånad över att jag var uppe så tidigt, och lekte aktiv på köpet! Ja då jäklar måste något vara riktigt snett! Jag som annars brukar sova till 1-2, och klarar nästan av en hel armhävning. Det jag var mest rädd över var inte min släng av ad-hd som fick mig att vilja motionera, det var rädslan över att jag skulle bli en tvättäkta hurtbulle och gilla det. Nej hua!

Vid 6 ringde jag Max, som mot alla odds kom ut och joinade mig på min morgonpromenad. Vi knatade runt och försökte få liv i folk, och det slutade med att vi hamnade hemma hos en nyvaken Adam med en varsin kopp kaffe.
Tack för en mysig morgon, grabbar!

Sen följde jag med min kära mor till IKEA blandannat där vi köpte ljus och andra trevligheter till Öland.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback