pull the plug, but i'd like to learn your name, sugar

ännu mer seriös sååå seriös
På fredagar är vi jätteseriösa...

Godermorgon gott folk! Kourosh ringde nyss och väckte mig, och berättade att han precis vart hos läkaren där han fick ta massa blodprover. Så jag tänkte leka snäll och dyka upp med en mozzarella-pizza. Kanske kan gräva fram en film ur bombnedslaget i mitt rum.

Det är mysiskt, för precis innan jag åkte till England så storstädade jag ju på mitt rum. Men nu?! Någon jävel har lämnat en resväska mitt i rummet och daskat ut kläder överallt. Och det ligger saker på helt oväntade ställen. Inatt hittade jag min kapsylöppnare som jag letat efter- i sängen! Jag kanske blir till en alkolist vid nattetid? Vem vet...?

Dagens låt: My Chemical Romance - The jetset life is gonna kill ♥




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback