"bara" 8 dagar kvar till skolavslutningen

  
Dagens låt: Bleed the dream - broken wings

Att det kan vara så varmt! Och inte nog med att det är varmt, man blir så jäkla trött. Det resulterade i att jag somnade på engelskan när vi kollade på film. Klassen hade tydligen smidit djävulska planer om att rita på mig när jag sov. Evil!
På gympan fick jag reda på att jag ska få G i idrott. Haha, det var inte oväntat!
Efter skolan var jag och Catta ute och gick till Jakan (där vi träffade Natta, Emelie, Viola och Carro) och tillbaka. Gaaah! Att det kan vara så varmt! Fast att jag bara har haft shorts och ett slappt linne så har det bara kännts som att jag... smällt iväg?

Mohaha, idagg var vi lite busiga och hade vattenkrig i skolan. Det börjar nästan kännas lite som en årlig tradition nu. Imorrn funderar jag rent av att ha bikini på mig, efter som att det kändes ganska skrrigt att gå omkring med en bh som jag kunde krama vatten ur.

Men nu ska jag slänga mig in i duschen. Belive me, det behövs!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback