historien om: min lördag

Igår var det den mysigaste dagen på länge! Först tog jag en lååång sovmorgon. Men vaknade av att lillebrors band skulle repa, och behövde mina specialkunskaper. Whota...?!

Juste. Jag kanske ska beskriva bandet? Jo, det består av min lillebror Damon är sjuktbra på synt, men mindre bra på att sjunga - vilket han själv vägrar inse. Sen är det nån unge som har en elgitarr med 4 strängar, en annan som har en acustisk gitarr (notera att ingen av dom ens vet vad ett ackord är) , och till sist har vi  någon liten ful en som spelar trummor. Ehh, ja han har två pinnar som man stickar med, som han slår på en pizzakartong, ett smörpaket och en kastrul. Bandet beräknar att ligga bill-board etta innom kort.

Sen runt två tiden kom Kourosh, och vi gick direkt ner till sjönn och solade och badade någon timma. Det är ju så galet varmt ute! Familjen åkte in till söder vid halv4 tiden, men jag och Kourosh stannade kvar och fixade oss, och jag glänste med mina obefintliga cooking-skills.
Sen sällskapade vi på tåget, för jag skulle in till medborgarplatsen för att möta upp papps och kompani och se nya pirates filmen.
Belive me, den var grym! Jack Sparrow är min idol.















Postat av: Urvut

=O CD-släpp inom kort?

2007-06-10 12:59:34
Postat av: Camilla

Ja, den var sååå bra!

2007-06-10 13:39:25
http://stilic.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback