i wanna see your face! paint it black

hulken
Och idag leker jag hulken!

Jag vaknade runt halv2, och sen dess har jag varit så oproduktiv som möjligt. Jag slet ut alla kläderna ur grarderoben. Vet verkligen inte varför. Jag fick en impusliv släng av att göra något drastiskt som att rensa min garderob, men så mycket längre kom jag inte. Nu sitter jag och hoppas på att kläderna självmant ska krypa tillbaka in i garderoben.
Och på tal om att göra något drastiskt, jag funtar på att slinga håret nu inför sommaren, för det kommer ju ändå bli solblekt i England och på Öland. Men jag ska ändå färga det mörkt igen i höst så det känns kanske lite onödigt? Oj, vilka problem man har, hahah!



Postat av: VICX

haha, nää det är faktiskt riktigt trist att läsa om..
jag menar, visst kan det vara kul om dom lägger upp nån fin tröja från hm eller nåt ibland (om den är FIN) men ingen har ju direkt råd med att köpa likadan klänning som nicole richie har från prada så varför ska vi veta?
att man liksom orkar sitta och leta sån information 24/7.. och ännu värre att det finns folk som läser...

2007-06-17 17:36:40
http://vicx.blogg.se
Postat av: fröken Främling

hahah fan du är precis som jag.
får också såna anfall och så plötsligt är man fast med en massa skit som man inte orkar städa undan.

2007-06-17 19:20:44
http://melankoliskt.blogg.se
Postat av: emma

fröken främling: haha, jag vi får försöka motstå dessa små moode-swings

2007-06-18 12:16:21
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback