ibland leker jag housewife

Igår gjorde jag en light-städning av mitt rum. Det kändes nämligen nästan lite som att mitt rum var i desperat behov av det.

före

Klicka för förstoring.
Notera att i princip ingenting ligger där det ska ligga. Kläder och påsar ligger everywhere, och min bokhylla ska vi inte ens tala om! Plus att en symaskin står mitt på golvet. I övrigt så har det varit en ren hälsorisk att beträda mitt rum efter som att jag inte hade dammsugit på evigheter.


Klicka för förstoring.
Tada! Egentligen gjorde jag inte så mycket mer än att vika ihop alla kläder i garderoben, rensa bland skorna (17 par, hejja! Alla skor fick förövrigt inte ens plats), dammsuga och ställa iordning lite saker som var på vift.  Jag ska förövrigt måla och tapetsera om snart, så då blire det äääännu finare.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback