sorjer bristen av min iPod

Howdy how! Nu har jag och Bella klarat oss igenom det forsta dygnet i England utan nagra storre problem. Ja, om man bortser fran att jag glomde laddaren till mobilen och underklader, och att det kranglade nar jag skulle ta ut pengar fran banken. Farmor akte ivag redan igar kvall, for hon skulle till Frankrike idag, sa jag och Bella har bott ensamma nu sen vi kom.
Igar gick vi pa massa promenader, och tog hem middag fran efterlangtade KCF - Kentucky Froed Chicken. Orgasmisk! Sen gick vi och kopte Smirnoff ice och Becardi, och gick hem och drack det tillsammans med jordgubbar och choklad framfor nya Bond-rullen.
Idag tog vi en sovmorgon, fixade oss och gick ivag pa en shoppingrunda. Nar vi kom till Primark.... jag finner inga ord! Sa mycket klader som dom praktiskt taget gav bort! Vi grabbade tag i varsin korg och sprang ivag till vaskorna. Hjartat i hundra atti samtidigt som blicken flackade mellan kladstanden. What to choose? Tar tag i forsta basta vaska. Ahh sa fin. Ehh va? 4 pund? Nej det ar inget skamt. Tar en till, och en till, och en till. Fortsatter sa runt i hela affaren. Det var aldeless, aldeless underbart!
Sa nu ar jag...
- ett par svarta ballerinas
- en svart a-linjeformad kavaj
- en guld-metalick klanning
- en gran axelbandsvaska
- en svart bikini
- panties
- smink
- en svart nassesar
- jeans shorts med hog midja
- jordgubbs halsband
... rikare.

Och Bella kopte en galet snygg skinjacka. Jag ar da inte lite avis. Innan vi skulle hem blev jag impulsiv och gick for att fa manikyr. Tro mej, den lilla kineskan gick in for kung poch forsterland. Ar helt om i nagelbanden nu.
Men nu sa ska vi fixa oss och ga ner till nagon restaurang och ata.

Ps: Alska mina stavfel :)
Ps 2: Bilder kommer?




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback