and theres nothing i can do

det kan väll knappast vara någom som inte är glad över våren nu? hela veckan har jag struttat omkring med mina pilot brillor och bara sett allmänt löjlig ut med mitt påklistrade smajl. och idag såg jag årets första blommor. ska tvinga dit sandra sen och fråga vad det var för några. hon kan sånt.
igår efter skolan var jag hos kourosh ett tag, och sen gick jag ut på en lååång promenad med sandra i 2 och en halv timma. och jag hade maffiga skavsår från mina nya pumps som jag haft på dagen. mindre najs.
idag så har jag bara mått allänt skit hela dagen. tror att jag håller på att bli sjuk igen. gick i alla fall hem efter lunchen. och sen satt jag och kourosh på min baksida i solen, innan vi också tåg en långpromenad till åkermyntan och köpte godis.
och nu vorde jag kanske ta och plugga. so prov imorrn, vilket jag helt totalt hade glömt bort. ovanligt.
men nu ska jag allra först läsa igenom bloggarna och äta lite middag.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback