bikinis gånger 4

bikinis
från vänster: hm, topshop, ginatricot x2

jag håller på och funtar på vilken bikini jag ska köre på i år. enligt alla så kommer djurmönstrat vara sååååå ute. but who the fuck cares? jag tycker det är sketsnyggt och lite småprrogt, hehe. men jag är mest inne på en såndär bendeuuououe (lär mej aldrig stava, men ni vet. den till höger i bild hur osm helst) bikini. en guldig skulle sitta bra, men helst en svart. vet att det ska finnas en svart på ginatricot, men det är inge kul att ha en bikini som alla andra kommer strutta runt med i sommar. så jag vette fan...

ps: ja, jag vet att bilderna är kassa. men jag var tvungen att förminska dom så att alla skulle komma med i bild.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback