Guiden till hur du blir en man

Killar, hur ni vet att ni är en riktig man. länk.

1Min drömman ser ut såhär på ett ungefär:
Han ska va lång och inte så jäkla krallig, hellre lite spinkigare men med muskler. Magrutor välkomnas med öppna armar. Han ska bry sig om sitt utseende och tycka om grooming, haha. Håret ska vara mörkt och välskött med lång lugg. En piercing i underläppen eller ögonbrynet, och jag dregglar. Hanska klä sig i stuprör, med ett nitbälte, en t-shirt med något coolt tryck och converce skor, alternativt vans. Jag bangar inte på tatueringar.
Musiksmaken är nästan det viktigaste av allt! Han måste måste måste lyssna på rock, indie, screamo och så vidare. Gitarrspelare uppskattas! Ett stort plus är ifall han kan sjunga eller growla också.

Märks det att jag har tråkigt? hehe...



Postat av: Freddiee

Seriöst.

2007-05-24 18:02:43
Postat av: emma

haha, märks dt att ja är tjej? ;)

2007-05-24 21:03:48
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Anonym

Du verkar inte ha så höga krav, med tanke på att du just beskrev ca. 70% av dina jämnåriga, manliga kamrater.

2007-08-01 18:19:38

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback