historien om: min onsdag

kines

Jag älskar mina slappa dagar.

Har förövrigt fått många kommentarer för min slappa outfit. Höga-midjan-jeansen och gravid-linnet is the shit ska ni veta. På gympan skulle vi vara aktiva och jogga på spåret, men efter som att höga-midjan-jeansen är mission impossible att få av så körde jag en fuling och sa att jag inte hade några kläder. Busiga Emma strikes again! Ehh...? Så istället fick jag promenera lilla spåret, och jag passade på att foto lite. Märks det att jag gillar min kamera?
Och bara för att min plånbok har fått bullemi (Ja, den går att fylla med jävligt mycket pengar, men inte fan stannar dom där...! DAMP!) , så kan inte jag följa med till grönan idag med folket. Det var tydligen någon special-grej som crippa hade fått biljetter till: 125 koronas, och då ingår inträde och liftkort. Varför måste min budgett vara så brutalt låg?

Men nu väntar jag bara på att min kamera ska ladda lite så jag kan ladda för bilderna från idag som jag hata tagit. Jag ska göra ett Phille och Nicke goes sexy mamas-collage, eller något sånt.

lost profets - rooftops  Ååh, sommar!!!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback