historien om: mina impulsköp

denhär helgen har jag varit så jäkla busy, därav bristen av inlägg i bloggen. men ska sätta mej ner senare ikväll och knåpa ihop något om vad jag har gjort domhär dagarna, lägga upp bilder från i fredags och igår, och berätta hur mitt 3dagars firande har varit.

men just nu sitter jag här och väntar på bussen. och det riktigt kliar i fingrarna efter att få spendera lite cash! jag ska hur som helst köpa 2 par jeans och sen har jag 1200 koronas kvar att spotta ut och jag misstänker att dom kommer helt gå åt massa impulsköp.
det brukar vara så. jag ser en tröja, ett linne ect. och den slänger säger över mig och skriker "buy me, buy me!". och jag kan ju inte göra det stackars lilla plagget besviket, så jag måste ju adoptera den och behandla den som min egen.

eeh, ja...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback