orkar inte komma på någon bra titel

t?Hola! Jag är skitpepp idag, trots att det regnar. Imorse var jag tjock och tog moppen till skolan. Never mind att den ligger 200 meter från mitt hus. Det regnade ju, heheh. Och på grund av regnet har mitt hår blivit så jäkla frissigt så jag misstar mig själv för en ninja. (internt).
9orna hade spexfoto idag. Hahah, killen med läderkorsett och kortkort kjol var lungt sexigast!
Men nu så ska jag plugga lite spanska glosor, och börja på mitt fysik-projekt som ska vara inlämnat på fredag. Jag orkar verkligen inte. Jag har skutit upp det fram tills nu med att gaya mig lite med kameran. Den skrek ju så förtvivlat efter mig. Right...

Ps: Roger har fått för mig att jag är emo, bara för att jag har svarta glasögon, converce, stuprörs jeans,en weekdays tröjja och lugg. Ehh, ser jag verkligen ut som ett emo? Det tycker då inte jag. Inget emot emos, för dom har grym musiksmak! Min musiksmak! Hejja!

Men men... På återseende!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback