It wont hurt when the killing is done by a friend

gammal
Bild: Maj (?) hos pappa.

Jag är fortfarande sjuk så världen tycks fortfarande hata mig. Men det verkar däremot inte min ex-ärkefiende göra. Min katt alltså. Vi har slutit fred så nu ligger hon här i mitt knä och slickar på mina armar vilket i och för sig känns lagom ofräscht. Men man ska inte klaga. Vi behöver inte nämna att jag mutade henne med en skinka för att få henne att visa lite loving.

Idag var jag hemmafrån skolan - igen. Och imorgon har jag ett såntdär gulligt matteprov att se fram emot så jag kanske, bara kanske, fortsätter att vara sjuk då.

Annars då? Jag sitter och lyssnar på youtube länkar som Natta matar mig med. Och så ska jag fortsätta med min FjortisGuide. Ni verkade gilla den vad jag förstår. Kul med lite kommentarer i alla fall. Ni har blivit snåla med sånna. Skärping läsare!



Postat av: natttttta

och jag ska fortsätta att mata dig med länkar tills du blir lika fet som Elvis innan han dog :)

2007-11-26 19:49:15
Postat av: Emma Holden

Natta: Borde jag bli rädd nu? :(

2007-11-26 20:15:28
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback