Och viskar till mig: Du är värd att dö för

i skolan
Dagens låt:
Kent - pärlor

Ja, man måste se dryg ut när man är i skolan (syftar på bilden). Ska jag dela med mig av vad som hänt dom senaste timmarna? Ja låt oss!
Iklädd i mjukisbyxor och en extremt bad hairday så trotsade jag min förkylning som våldtagit mig den senaste veckan, och mötte Natta. Tillsammans så parkerade vi oss på pizzerian och delade på en kebab tallrik. Ingen ångest alls för det. Nej, nej. Inte alls så mycket ångest att vi bestämde oss för att gå på en långpromenad.
Sen så gick v förbi Gården en snabbis och jag bokade in mig på ett möte imorrn på kvällen. Kan berätta mer sen. Bli inte allt för nyfikna bara.

Kvällen har spenderats med Mr. Monkey But (Tom) och jag har försökt mig på lite tv-spel. Det är ingen vacker syn.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback