Your such a killer so shoot me down again

lövsta
Bild: Älska hans ankfötter, mohahaha!

Gissa vem som är helt frisk nu och "äntligen" kan gå tillbaka till skolan? Nej inte fan är det jag i alla fall. Kul. Men jag ska dit om en stund i alla fall och hämta böcker. Så nu vet ni det.

Igår hade mamma rymt från en konferens ute i skärrgården, så vi var tjocka och åt kebab till middag. Och jag är stolt att säga att jag lyckades äta en hel kebabtallrik själv, ja minus grönsakerna såklart. Det var en kväll att minnas!

Men blä! Jag känner mig isolerad. Snart kommer jag lalla omkring här hemma och hugga yxor genom väggarna och skrika "Heeeeeres Emma!". Bara för skojs skull så klart. Till och med katten börjar tycka om mig, och då har det gått för långt.

Del 3 på FjortisGuiden lär dyka upp någon gång under dagen. Bara så att ni vet...




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback