Amy Winehouse - Fuck me pumps


Dagens låt: City and Color - Coming home

Gissa vem som älskar höstlov?! Långa promenader, filmkvällar, sovmorgonar, mys och så vidare. Orgasmiskt!

Just nu sitter Toms mamma och sminkar Tom som en gubbe. Ehh... det är ju halloween idag. Och ta det lugnt, det är Toms pappa som egentligen ska ha sminkingen. Fråga inte bara hur det hamnade på Tom.

Dom senaste dagarna har varit helt lövley. Gissa vilka som vann buggtävlingen i torsdags? Yes box, we did! Så nu är vi ett par biobiljetter rikare, plus att vi fick  sovmorgon till 12 i fredags. Jag ska försöka ragga upp lite bilder så jag kan lägga upp. Min kamera dog nämligen.

I helgen så har vi varit i Skälby och hos pappa. Jag och Tom tog med min lillebror Damon till ett äventyrsbad i söndags också. Jag har inte varit på ett sånt på evigheter. Och jag kom på varför: Jag är ju livrädd för att åka sjuka vattenrutshkanor (hur det nu stavas)!

Igår så var vi hemma hos Tom och hade myskväll med hans familj. Fast jag var tvungen att slita mig från filmen x antal gånger och fortsätta med min bild som jag började på. Den är så mobbad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, men det är kul att ha något att pilla på. Bild på den med kanske också kommer om ni har (o)tur.

Där har ni en liten update av mina senaste dagar. Och ett lite för tidigt nyårslöfte ska bli att bli bättre på att blogga. Jag lovar.



Postat av: Johanna

Haha jag sitter just nu i denna stund och lyssnar på Amy Winehouse - Fuck me Pumps, precis när jag skulle logga in på min egen blogg såg jag ditt inlägg. ^^ Nice!

2007-10-31 15:42:48
http://bicini.webblogg.se
Postat av: malin

Haha, lycka till med att jag visar bild på min hemska lugg. Du kommer skrika av förtvivlan om du skulle se luggen!!

2007-10-31 20:48:41
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: malin, duh!

guess what?!?! jag vågade slänga in en bild på mig i lugg.. om du nu vill se mardrömmen, haha.

2007-10-31 22:28:24
http://melwinsandbog.blogg.se
Postat av: Emma

Johanna: Wehej, en höjdar låt detdär ;)
Malin: Woow, you go girl ;) och såååå hemskt var det ju inte :)

2007-11-02 13:10:15
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback