And they found you on the bathroom floor

lacktights
Bild: En liten del av min maskeradoutfit tills på lördag.

Kolla kolla vad jag äntligen hittade igår! Ja, ni får bortse från nitarmbandet som har varit my secret lover denhär hösten. Hur som helst så hittade jag lacktightsen på H&M för 199 kr. Så nu har jag nästan hela min maskeradoutfit. Jag har en vecka på mig att hitta någon halvsnygg svart top att ha till tightsen, men det lär väll lösa sig.
Igår så åkte jag och Tom ut till Kungsängen för att fira bror och pappa som precis har fyllt år. Det slutade med att jag, bror, Ullis och Tom hade shot-race. Det slutade inte bra med andra ord. Så idag har man verkligen inte legat på top. Minst sagt. Men vid 2 tiden så åkte jag och Tom till Sumpan, för han skulle köpa Skate till sitt PS3. Ni som också har tvspels nördande pojkvänner, lid med mig för nu är det bye bye social life. Nästan.
Men nu så ska jag knarka en karta Alvedon och försöka sova någon timma eller nått.



Postat av: natta

mina blinkade djävulshorn o den där jävla gaffeln ligger här hemma o väntar på att bli omhändetagen utav dig :'D

2007-10-13 17:24:02
Postat av: Emma Holden

Natta: jag vet att det egentligen är du som ligger hemma och väntar på att bl omhändertagen av mig

2007-10-13 17:36:43
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback