He left no time to regret , kept his dick wet

7
Bild: Ur akrivet.

Jag har kommit fram till att det är stor dags att rensa bland mina skor. Det ligger x antal par utspridda över hela huset, vilket inte uppskattas överdrivet mycket av min käre mor. Men ni ska veta lyckan man känner när hon ropar att det står 7 par innanför dörren, igen. Gratisnöjen is the shit.
Och på tal om gratisnöjen (stavas det med ett eller två J'n?) så har jag hittat det bästa: pussar! Jag har blivit beroende igen. Funderar på att ta en promenad hem till Tom bara för att ge honom en puss. Men å andra sidan är det snorkallt ute, så det kanske får vara...

Domhär senaste dagarna har sugit stjärt av någon anledning. Eller egentligen så har dom varit helt okej. Jag verkar faktiskt inte kunna bestämma mig, så dom får duga. Jag har pluggat som ett djur inför spanskaprovet som vi hade idag, och "glömt" bort att plugga till matteprovet som vi har imorrn. Det är bara att inse, matte är helt enkelt inte mitt ämne. Hum, kan det bero på att jag aldrig pluggar?

Imorgon så är det en gemensam danskväll för alla skolor här. Gissa vem som ska gå samt tvinga med sig sin arma pojkvän. Men jag tror ändå att det blir kul för jag får sovmorgon till 12 på fredag!

Men nu ska jag leka social och ringa Tom. 




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback