I tried so hard and go so far, but in the end it doesn't matter


Dagens låt:
Linking Park - In the end

Idag har jag snortat Linking Park. Det har varit en sann nostalgitripp ska ni veta. Egentligen så är dom jäkligt bra när man tänker efter. Daah, tänker ni.
Mina anusdagar fortsätter. Varje dag så är det något nytt som får mig att vilja pissa blod. Jo jag mår jättebra, tackar som frågar. Nej men egentligen så ska jag inte gnälla. Det är bara att acceptera att livet är en slyna för det mesta.
Life's a bitch, so fuck it - visdoms ord av Natta.

Jag hade förövrigt utvecklingssamtal i skolan nyss, vilket gick gallant. Jag är nog lite för bra för mitt eget bästa ibland. Haha, ibland är jag nästan lite för rolig, va? Nej men ärligt talat så känns det jäkligt najs nu i min nya klass. Matte-no får lajf. Dom är så söta så.

Om en timma så ska jag möta Hanna, Sandra och Ellis i skolan, för vi ska iväg till Viksjö där det är dendär danskvällen som jag pratade om igår. Hejja! Bugg, vals och foxtrot. Jag tar med kameran så ni får se hur grymma vi är. Vi kommer antagligen smeka så hårt att kvällen kommer spenderas på ett par bänkar i väntan på bättre tider.

Aja, jag ska sluta negga och hoppa in i duschen.



Postat av: Jessica

bra visdoms ord! ;D
kommer med en rättelse (a) Linkin Park inte Linking Park XD

2007-10-25 21:39:41
Postat av: Emma Holden

Jessica: Oja, så sant som det är sagt :)!
Gah, tackar!

2007-10-26 14:46:58
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback