"I'm a barbie girl, in a barbie world"

Bild: paintad av mig.

Och nu kommer ännu en släng av mitt dagliga damp:
Vad fan är det med alla jävla fjortisar?
Varför sminkar ni er som ni gör? Tycker ni verkligen att det är snyggt att vara oranga och fläckiga  i ansiktet, och måla morrhår i nyllet?
Och varför tuperar ni erat hår så att det ser ut som ett skatbo? Det ser bara riktigt skabbigt ut, och jag vet få som tycker att det ser bra ut. Riktigt få.
Varför gömmer ni er under alla mjukiskläder? Vad är det ni är rädda för? Varför vågar ni inte visa upp er själv, så som ni egentligen ser ut?
Varför snackar ni skit om allt och alla, och ser så äckligt dryga ut så fort man går förbi er? Vad får er att tro att ni är bättre än någon annan?
Varför skriver ni eran playahead på era armar?

För mig har det alltid varit något negativt att blivit kallad för fortis, men alla fjortisar  verkar verkligen vara stolta över det. Jag skulle skämmas.

Jag menar verkligen inte att såra någon nu, men kan någon "fjååwrtiz" förklara för mig varför ni ser ut och beter er som ni gör?



Postat av: kajsa

mjukisar är skönt & slappt. men resten håller jag med om.

2007-10-05 19:31:37
Postat av: Anonym

vad menar du med att de har morrhår?

2007-10-05 19:46:15
Postat av: emma

Kajsa: jo men vist, men kanske inte heeeeela tiden?
Anonym: Jo, dom målar kajalstreck i ansiktet, så att det ska se ut som morrhår. Jättegulligt, verkligen...

2007-10-05 20:24:56
http://holdens.webblogg.se
Postat av: M

jag håller me dej emma,
varför ska man måla morr hår och skriva sina pa namn på armarna för? Det är så sjukt fult...

2007-10-06 12:40:58
Postat av: Kajsa Löfqvist

asså shit asså... hata fjortisar!!

2007-10-10 09:54:24
Postat av: Sandra

vad sägs om att utrota dom?

2007-10-11 19:09:48

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback