Oh well now mama, we all gonna die!


Dagens låt: Promise divine - This time
(Den låten ger mäktiga flashbacks från sommaren -06!)

Oj, vad kul att så många svarade på det förra inlägget! Och ni får ta och ursäkta att det blev lite snett med följden av siffrorna på frågorna. Jag skyller på att jag var i ett något bakis tillstånd.
I lördagskväll så stod jag mellan två val: antingen lägga mig klockan 9 och sova mig till bättre tider, eller fixa till mig lite och dra hem till Adam där det var fest. Jag valde alternativ nummero dos. Så klädd i lacktights och annat som lätt kan asociariseras till en porrskådis så begav jag mig till Adam. Och Henke var så snäll och hämtade mig på sin moppe eftersom att det var så kallt. Tack! Men jag var duktig och drack bara vatten och fanta hela kvällen. Det var nog bäst så. Och så var jag duktig en än gång och gick hem tidigt och sov.

Igår så kom Tom förbi mig på morgonen och vi låg och degade i min säng hela förmiddagen. Sedan åkte vi med mamma och kompani och fikade hos bror. Dom har världens galnaste katt. Jag tror jag är kär i den lilla fuckern!
Sen så ägnade jag min kväll åt att rensa på rummet, och Tom fick leka arbetskraft och lyfta in kartonger i förådet. Så nu är mitt rum i alla fall inte ett lika stort bombnedslag. Sånt händer inte ofta!

Men nu så måste jag springa och fixa mig innan skolan. Juste, studiedag imorgon!

Personlig påminnelse: Elevrådsmöte 9.20 i bibblan.



Postat av: natta

åååh, promise divine! Det var hur jävla längesen som helst sen jag hörde dem sist ;O Lyssnade igenom Protest the hero idag också. Dom är så sjukt jävla bra! Om dom kommer till kalla Sweeeden så måste vi gå och se dom ! Sköt om dig pussgurka. Puss

2007-10-16 00:36:06

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback