Over the edge and over your fire

blaj
 
Klicka för förstoring.

Jag börjar undra om det ens finns några seriösa bilder på mig.
Äh, man ska våga bjuda på sig själv ;)

Ikväll så åt Natta middag här, och efteråt åkte vi och köpte Ben & Jerry's glass, och mörk choklad. Orgasmiskt! Så vi hade en liten tjejstund. Ja, för det tar oss ungefär tre nano sekunder att äta upp en halv liter glass. 
Lite senare så ringe vi Adam och Sara som extraknäckte som DJ's på ett knodd-disco i närheten, så vi åkte dit och dansade tryckare ett tag. Jag tror att vi skrämde iväg barnen.
Sen åkte vi iväg till Gården där det var allmänt trevligt. Vi spelade Guitar Hero, Dansmatta och Sing Star. Självklart så var jag bäst på allt. Nej här skryter vi inte alls!

Och innan Adam skjutsade hem mig, så hade jag, Ludde och Adam grabbkväll hos Adam i någon timma. Så kort samanfattat så kan man säga att jag har lekt Mister Social denhär kvällen.

Men nu så ska jag kräla upp till sängen och dunka iPoden och fortsätta läsa på mig bok. Jag längtar verkligen tills min träningsverk kommer imorgon! Orientering + klackar en hel kväll + 15 låtar dansmatta är inte en bra kombination för mina muskelpumpade ben.

God natt!



Postat av: natta

du måste ju nästan nämna att Adam var så tossig och spelade Welcome to the black parade, BAAARRA för mig :'D sånt gillar vi.

2007-10-06 16:53:03

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback