they gave us two shots in the back of our heads

image311
Bild: Mulheres Barbadas

Godmorgon! Eller egentligen har jag varit vaken i en timma, så man kanske inte får säga så?
I alla fall så är dethär den första dagen på över två månader som jag fått sova till en normal tid = klockan 2. Annars så har jag vaknat vid 9, 10 tiden av att Tom ska upp och fixa något eller av att han ligger och tittar på mig. Egentligen så vorde jag tycka att det är guligt och romantiskt, men jag blir nästan lite rädd. Men i alla fall, så ville jag bara komma fram till hur skönt det är att få sova ut, äntligen! (Inte för att jag inte gillar sovsällskap, men jag har ett mordiskt morgonhumör som man bör akta sig för.)

Och för den som inte märkte det så har jag bytt bakgrund. Det är en illustration av Mulheres Barbadas, om någon undrade. Jag funderar på att fixa och trixa lite mer med min design. Vill byta profilbild och header, men jag har inga roliga bilder eftersom att min kamera somsagt ej är med oss längre, och mammas suger. Plus att mitt Photoshop har valt att sluta fungera. Vad är det med tekniska saker och vägra samarbeta med mig?

Ps: min dator fuckade ur helt totalt så det tog mig en timma att publicera dethär.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback