Ehh... hej

eeh... hej

Fitta! Skrev ett skitlångt och givande inlägg om Mellanösterns ekonomi nyss men lyckades radera det.

Jag blev hur som helst hemskickad från skolan av sjuksyster. Hennes visdomsord om att jag tydligen hade feber var bara till att lyda, så nu sitter jag hemma och knarkar en burk bafucin som jag fick av henne och lyssnar på HORSE the band. Funderar på om jag ska försöka mig på att bygga ihop någon form av frukost/lunch, men mina matlagningsskills räcker sig tyvärr inte så långt så det lutar mot dom legendariska Ramen nudlarna. Fast det känns ändå ganska najs. Ska kolla om det går något bra på Kanal +, annars så blir det My Name is Earl resten av dagen.

Sen så måste jag trippa iväg och hämta ut min Parkway Drive och Moshpit Open biljetter. Hade tänkt att göra det imorse, men glömde självklart att skriva ner mina boknings nummer.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback