In your head they are dying

happy new year
Bild: Ur Arkivet, från nyår. Lite sne och så men det är bara sweet.

Livekvällen på Gården var den bästa på länge. Insangelous debut var vacker. Wisse var nöjd. Jag var nöjd. Untold smekte som förväntat och briljerade. Efteråt så smet jag och Alex hem till moí för att jag skulle hämta lite saker, sen hämtade vi upp Katssmiddy och lite random folk och skjutsade dom till stationen innan vi åkte hem till Alex.

Nu sitter jag här hos honom och funderar på om det ens är någon ide för mig att sova. Ska ändå upp om en och 3 och en halv timma. Jag och Alex ska nämligen in och köa till Idol. Andas, det är mest en kul grej och jag kommer antagligen inte ens komma in eftersom att jag inte fyllt 16 än, men det löser sig. Kattsmiddy och Jonte kommer troligen och joinar oss också sen när dom nu har beslutat sig för att vakna. Jag kommer då antagligen itne vara så överdrivet pigg och söt. Ska sjunga Cranberries - Zombie. Vackert ska det bli! Fast länken är ett version av Dave som brukar sitta på Drottninggatan. Mannen är helt fenomenal!

Nu ska jag brottas om soffan med deras fettokisse som är snål och vägrar dela med sig. Natti natti!



Postat av: melws

åhå, lycka till på idol.

2008-04-26 18:15:43
http://charitable.blogg.se
Postat av: rebecca

haha det går säkert jätte bra på idol :)
lycka till! :D

2008-04-26 22:49:30
http://suppose.webblogg.se/
Postat av: Denice

Hur gick det?! :D:D
i idol asså ;)

2008-04-27 20:11:26
http://denices.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback