Kom tillbaka nästa år

kattsmiddy på idol
Bild: KattSmiddy i väntrummet på Idol.

Okej, en sak är mystisk: Min statistik går upp oroväckande mycket när jag inte skriver, för att sedan sjunka så fort jag ger er lite livstecken. Por que?

Hur som helst så var Idol en jäkla upplevelse. Klockan 5 åkte jag och min käre bror in till Gärdet och köade i sällksap av KattSmiddy och Jonte i 10 timmar. Det var lite halvmysigt, men det sög att vara tvungen att stå upp så länge och lyssna när någon random tjej stod bakom mig och skrek som en spräckt lama i 3 timmar. Jonte och Alex ursäktade hennes beteende med att hon var snygg. Hell no, tänkte jag och var ungefär 3 millimeter från att starta en major catfight. Jäklar vilken bra tv det hade blivit! För det var nämligen kameror everywhere. Synd bara att dom går efter manus så allt är redan uppgjort från början.
Men men, jag gick hur som helst inte vidare, och inte grabbarna grus heller vilket är jäkligt wierd eftersom att dom sjöng som ett par renrakade gudar. När jag kom hem så tog det mig ungefär 3 sekunder att somna, så det var najs.

Sen så lekte jag, Daniella, Sandra, och Malthan hemma hos Natta och tröståt. Sweet.

Och för dom som orkat läsa min blogg under den senaste månaden så vet ni antagligen att allt har varit lite knas mellan mig och Tom. Men frukta icke...!



Postat av: Ludde

Ah, synd att ni inte gick vidare =/

2008-04-29 15:47:07
http://gravity.webblogg.se/
Postat av: Emma

Luddet: Jovars, men det var ändå stört kul! :D

2008-04-29 19:36:19
http://holdens.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Va sa dem till dig då? Sa de typ du suger eller sa de du är inte vad vi söker, eller nått i den stilen..

2008-04-30 18:02:47
Postat av: Emma

Mathilda: Dom sa att det lät bra, men var inte riktigt det som sökte. Verkade logiskt

2008-05-04 22:32:48
http://holdens.webblogg.se

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback