Kommer verkligen inte på någon bra titel


Bild: Emergenza

Resultaten från igår:

171 - Untold
167 - Pär Eriksson
140 - Emy Louis

111 - Comminor
104 - Septic Remains
096 - Urmas Plant
085 - The Apartment Years
068 - Corpsylvania
067 - Somewhere Audio
050 - Maine

Bilder lär väl komma.

Dom vann! Igår var en så jäkla sjuk kväll, men den var stört rolig. Erik ägde som sångare, och hade till och med på sig sin alldeles egna Katt Smiddy-mantel när han kom in på scen. Jag gillar't. Hur som helst så sällskapade jag, Natta och Sandra till baka till Barkarby med halva bandet och lite folk (jag blev bland annat bedaskad av en finsk gubbe på rumpan på tåget, det var... mysigt?) och sen så gick jag och mitt lilla Metal Crew hem till Natta och hade det också mysigt.

Sämst samanfattning av en najs kväll men jag är inte riktigt på topp idag, om man säger så.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback