Middleage - Move on

image281
Bild: Ellis

Fan var foxy jag var igår då! Klockan 7 befann jag mig hemma hos Ellis och minglade med random kändisar i sällskap av drinkar och hade det stört kul. Mamma fick till och med äran att skjutsa mig dit för jag kände mig inte för att visa mig för vår kära allmänhet i den outfiten. Det sket jag i lite senasre när vi drog ut och fick lite mystiska blickar från övrigt folk. Men massa bilar tutade och jag och Darth Wader (Sandra) kände oss sjukt vackra. Mitt hår var däremot inte så roligt efter att jag försökt reda ut det. Idag hatar det mig och visar det tydligt genom att vara allmänt fult.

Brorsan och hans flickvän Ullis kom förbi på fika mitt på dagen och jag följde med dom hem och geekade Guitar Hero med min käre bror. Sen så har vi knåpat ihop lite låtar som vi ska spela på avslutningen. Det lutar mot Wicked Game och I'm yours. Sommar sommar, gott folk! Dessutom så fick jag höra MIddleages inspelningar till nya plattan och det låter jävligt bra!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback