myspace.com/sortiband

jag o phille
Bild: Phille och jag, förra valborg. Pilsk blick och fult hår.

Vi har haft läskigt långa och sköna lunchtimmar den här veckan. Igår var vi hos Ellis på lunchen och lagade pasta med någon halvmysig sås (Eller Ellis lagade, vi åt) och idag så gick vi hem till Hanna och lät henne laga något fint.

Ikväll så ska vi grilla och jag ska kriga och äta ute, fast det antagligen kommer vara snorkallt. Sen så ska jag nog hem till Hanna och leka. Imorrn så ska familjen på födelsedagsfika hos Alex och Ullis för att fira Ullis.

Onödigt och sepetråkigt inlägg, men jag sitter o datasalen och har ungefär 2 minuter på mig att knåpa ihop något halvdugligt. Fail inlägg men shit happens.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback