Pull the fucking trigger, bitch

sandra
Bild: Sandra vill leka lite og medan vi väntade på bussen.

Parkway Drive igår var brutalt. I alla fall mot min nacke som inte mår så underbart idag.
Jag, natta, Sandra och Arvid mötte upp Kalle den brutale och Kattsmiddy utanför fryshuset precis innan insläppet och resten av kvällen var rent mys. Alla banden stod utanför Klubben och sålde sina tshirts så vi stod och snackade med dom lite. Mina armar är signade av Suicide Silence, Natta fick en sticker på sina tuttar, vi posade for life med alla banden, fick gratis posters av Parkway Drive och sympatifotade oss med To Kill som såg så ensamma och ledsna ut. Sen blev vi också uppraggade på efterfest av Parkway Drive, men det blev det inget av sen.
Sen så lyckades vi klämma in oss nästan längst fram vilket var najs, trodde vi, innan alla fick för sig att det var en skitbra ide att hoppa upp på scenen och stadgediva på oss. Mitt huvud blödde vackert i evigheter tack vare Arvids håriga kropp som jag fick över mig utan förvarning. Då blev jag sur och nitade honom- något som jag idag är mycket stolt över eftersom att våld löser alla problem. Kattsmiddy fick dessutom sjunga med på Suicide Silence och sånt är ju alltid trevligt.

Nu måste jag bara försöka hitta min usb-kabel till mobilen så jag kan lägga in bilderna.



Postat av: nathalieboi

vi borde gett To kill ett mercyfuck :(

2008-04-27 12:57:39

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback