Om min torsdag


Mew - Special

Jag har precis vart ute och snurrat med min käre mor nu ett par timmar. Kirrade lite presenter till Tom till vår 1 års dag nu på söndag. Jag är the master of presents. Så jäkla grym! Tänker dock inte säga vad det blev eftersom att jag har en nyfiken pojkvän som kommer göra allt för ta reda på vad han får, och därmed trotsa sina principer och stalka i min blogg. Just nu är han inne i stan för att köpa nåt till mig. Jag sätter en nakenbild och en dildo på att det blir sex and the city boxen! Jag har nämligen tjatat om den nu sen vi blev tillsammans.

Just nu sitter jag och lyssnar på grymma Mew och älskar livet. Jag har en grym familj, en underbar pojkvän och världens bästa och roliga kompisar. Varför har jag så jäkla lätt för att glömma det hela tiden? Ska göra post it-lappar.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback