Update!

1 år tillbringades inte helt otippat med Tom i söndags. Av mig fick han lite manliga filmer och småjox men han skulle självklart vara bäst på att langa presenter så av honom fick jag en otroligt fin ring som jag knappt har velat ta av mig. Äckel. Alltid ska han vara bäst.

Vi åkte hur som helst ut till min padre i Kungsängen där vi blev firade med tårta och skumpa. Inte en helt fel dag.


Idag så har jag jobbat och det har antagligen varit den bästa arbetsdagen i mitt liv! Knappt några knoddar alls och vi kom därifrån klockan 7 istället för hundra timmar senare. Orgasm!


Snart så kommer Tom hit. Han fick för sig att han skulle ut och springa i regnet nu på kvällen. Han är lite sne, jag vet. Imorrn så ska vi nog in till ung-08 eller gå på bio. Jag behöver komma ut känner jag.


Men jag ska sluta tråka ut er.





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback