Hejdå bloggpaus



Bloggpausen är härmed över people! Jag kan ju inte påstå någonstans att jag tagit tag i mitt liv och allt är fortfarande en berg och dal-bana men det är sånt man får ta. Man kan ju inte få allt.

Första advent var det igår ja. Fika, mys och mer mys. Jäkligt bra skit. Helgen har haft sina ups and downs, minst sagt men den slutade fint i alla fall. För er som undrade liksom. Att vissa personer kan få en så jäkla glad.

Ny vecka, nya tag. Jag och Matilda har great planes som ni kan få beskåda senare ikväll om det går vägen. Impulsryck så det skriker om det. En färgning och införskaffning av nya töjar står också på listan över saker som ska göras. Skolan är för vanlighetens skull långt ifrån prio-ett. Bra Emma.




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback