Hur gör singlar?



Paint och webblogg.se är en slående kombination om det är pixliga bilder man vill ha! Men skämt åsido, jag har haft den bästa torsdagen på länge. Somnade halv 12 och sov tills halv 5. Dom är 5 timmarna satt mer än fint. Skulle gentligen vilja somna om nu men då lär jag väl vakna runt 11-tiden och inte kunna somna om. Och att vara vaken och ensam på nätterna är seriöst det värsta jag vet.

Att inte ha något att göra nu heller känns inte heller så grymt. Som vanligt så behöver jag plugga (vilket jag i och för sig aldrig gör) men brist på böcker gör detta omöjligt. Nej. Vad. Synd. Men ärligt talat: Vad gör singlar hela dagarna? Jag kommer börja klättra på väggarna snart för att jag är så jäkla uttråkad. Haha, nu låter det som att jag inte har några kompisar.

Update: Hittade choklad från igår. Kvällen är räddad!



Postat av: Jackeline Perez

vilken kul upplevelse..



i slutet av veckan lägger jag upp en tävling, var med o tävla, håll utkik. kram!

2008-12-11 23:00:42
http://perezjackeline.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback