Om jag kunde dröma



Jag har inte lämnat sängen på hela dagen och det kan mycket väl ha varit det skönaste jag gjort på länge. Började på Twilight-boken och är helt hooked. Att ligga utslagen under täcket med en bra bok och med Suecide Season i lurarna är grymt underskattat. Funderar dock på om jag än en gång ska göra världen en tjänst och ta en dusch. Det tål att tänkas på.



Postat av: linnea

den e skit bra. men om du ska läsa 2an sen (vilket jag antar att du ska) så läs new moon på engelska. Dom är mycket sämre på svenska. Hett tips

//Twilight-nörd

2008-12-31 16:23:54
Postat av: mikaela

Åh, jag älskar den boken! Har precis börjat läsa den andra boken på engelska och den är helt undebar och sorglig :(

2008-12-31 17:40:38
http://djurgardare.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback