She's just like him, spoild rotten confused by the life that she's been fed

image181
Bild: Ellis

Min dator har fått herpes - igen. Jag tänker inte ens lägga ner tid på att skriva det hat jag känner för det lilla ludret. Hur som helst så har jag bara passat på att älska bristen av skola den här veckan! Jag har gjort det mesta från att somna på soffan klockan 9 till att gå på skansen. Mjo, jag och Tom åkte in med hans mamma och lillebror igår och gick omkring och hade det görmysigt. Sen efteråt så stannade jag och Tom kvar i stan och fikade, shoppade barnföbjudna saker och gick på bio, Vi såg Juno och jag måste medge att jag blev grovt besviken! Alla hade sagt att den skulle vara jättebra med jag tyckte den sög dase. Inte alls min humor i alla fall.

Idag så har jag och Tom åkt ut till pappa i Kungsängen, så nu sitter vi här och nördar Guitar Hero med lillebrorsan.

Varsegod! Ett sketet inlägg från mig till dig




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback