Skid Row - Wasted time

Hellu
Bild: ...

Gah! Min (sätt in valfri svordom här, tack) dator vägrar samarbeta med mig. Nu hade grafikkortet tagit självmord så jag har, som vanligt, inte kunnat dela med mig av mitt otroligt underbara liv. Ehh... ja.
Hur som helst så räknade jag precis ut att jag inte har bloggat på två veckor, så man kan väl säga att det har hänt i alla fall lite saker sen dess, tro det eller ej.

Tom fyllde år den tionde, samma dag som vi hade sex månader också. Han fick en middag i stan på valfri restaurang av mig i present. Plus en äckligt fin snowboard av sina föräldrar.
Dagen innan så var vi hemma hos Sandra och firade Tom. Eller ja, jag låg på soffan och hade sepe mycket huvudvärk och svor åt Sandra och kompani som var en aning för flummiga och spelade in någon pervers film där glittriga groddräckter ingick. Say no more...
Vi firade starten av Sandras andra år av byxmyndighet förra lördagen hemma hos henne med massa trevligt folk. Det var stört kul! Jag och Noah briljerade på Singstar, och sjöng som renrakade gudar. Ni får ta på mig. Sandra fick hur som helst en jäkla massa fina presenter som jag funderar på att kidnappa innom en mycket snar framtid.
I måndags så möttes 200 minus 1 äckligt morgonpigga personer vid skolan kvart över 6, för att åka till Romme och åka skidor. Jag var den där minus 1. Men efter att jag hade fått mitt kaffe och instalerat mig i vår buss (och mordhotat några fjortisar där i mellan) så gick bussresan ganska smärtfritt. Men Romme var tyvärr inte så smärtfritt för alla: Ludde och en annan kille bröt armen innan lunch, jag såg en osminkad fjortis och höll på att dö av chock och mina skidor hade blivit vallade utan att nån hade skrapat bort smeget så jag var ungefär lika snabb som en våldtagen snigel.
I fredags så var det Livekväll på Gården så vi var där en stund innan vi gick till Adam. Hemma hos Adam så gjorde vi inte så mycket mer än att prata uppe i vardagsrummet (Uuuh, miljöombyte!) men det var trevligt ändå.
Igår gick jag och Tom med hans lillebror, Bill på bio och såg Alvin och gänger som sög getpenis, men jag antar att kidsen gillar den. Jag har hur som helst extremt svårt för dubbade, svenska röster. Istället satt och glodde på Tom som var så sjukt jävla söt med Bill i sitt knä.

Jag tror att jag har slagit rekord i världens snabbaste resumé av två veckor!
Men men, bilder och annat snusk från allt lär nog dyka upp!




KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback